Bebeğim yeni doğan mama veriyorum doğumdan 3 gün sonra sütüm tam olarak geldi ilk iki gün 10 CC geliyodu sütüm bu yüzden mama verdim biberona alıştı sonradan göğsümü almadı ve etrafımdakiler bebeğin zayıf kilo almıyo emzir çocuğun hasta olur vs diyerek moralimi bozuyolar sizce mama içen bebeklerin gelişimi gerimi