Ya her sabah yumurta yerdi bi omlet bitirirdi şu an asla nasıl verirsem vereyim tükürüyor zorla yediriyorum onu bile ağzından atıyor çıldırıcam 2 sabahtır aç kalkıyor bi muzlu pankek yer o da muzu sevdiği için. Kafayı yicem 13 aylık yani 1 aydır böyle derdeyse yaşından sonra bişey oldu ben napıcam sabah başka ne veriyim ki. Geçici mi bu yaa aç kalınca da üzülüyorum. Bi tek çeçil yemek istiyor arada şekersiz reçel yedirdim o da tatlı diye yedi. Sonra aç kalmasına gönlüm el vermedi yulafla sütü karıştırdım pişirdim muz ezdim dut kurusu attım birazda mama gibi onu yedi… yumurtasız tarifler varsa verir misiniz doysun bari onları yediriyim😣