Merhaba, yaklaşık 3 ay önce kızım 20 aylıkken Tuvallet eğitimine onun hazır olmasıyla başladık. İlk ay çok iyi geçti ama 2 aydır çişini kaçırıyor ara ara. Sorunca da hayır yok diyor zorla ödül eşliğinde yapıyor. Ne yapmalıyım artık sabrım tükendi hiç kızmadım sesimi yükseltmedim ama normalde çok sinirli biriyken iyice asabileştim