Mlkzmra tombikbebe ayy çok şükür artık çişini söylüyor sorun kaka kaldı onuda yapmaya korkuyor üstüne gitmiyorum yapınca hadi bay bay yap diyorum gülerek oyalanıyor
tombikbebe Mlkzmra benimki de öğrendi çişini çok şükür ama kaka beni delirtmek üzere 2 aydır asla tuvalete yaptıramadım
tombikbebe Ebru-2609 bilmiyorum artık bu saatten sonra beze de dönemiyorum çıkmazdayım bir gün öğrenir diyorum ama bir yandan da hiç umudum yok