Deletedmom897 Bebeklerinizi goturdugunuz/memnun kaldıgınız/tavsıye edecegınız yerler, etkınlıkler vs var mıı🌸
Busraselmina Deletedmom897 nerede oturuyorsnz metromall avmnn oyn alanı yeni yapıldı orasıda çok güzel
byzyldz Deletedmom897 optimumun açık alan oyun alanı çok iyi hem de ücretsiz bir sürü güzel yerler var evinize nere yakınsa
byzyldz Deletedmom897 hayvanat bahçelerinin hepsine götürün derim hepsi güzel sincanda var pursaklarda endemik vadi var keçiörende var akvaryum da var şimdi çiftliğe açılmış herkes çok beğeniyor
Deletedmom897 Busraselmina oraya biz de bayıldıl, yarım saat diye girdigimiz oyun alanından 1 saatte cıktık.Gercekten avmler ıcınde en guzeli🌸
Deletedmom897 byzyldz keçiören hayvanat bah ve akvaryuma gıttık guzeldı🌸 pursaklar nasıl? Bir de sincam hayvanat bahcesiyle ilgili kucuk, cok kokuyor vs dıye cok kotu yorum var dogru mu sizce?
byzyldz Deletedmom897 keçilerin olduğu yerler falan halince kokuyor ama öyle dehşet bi koku yok yani bence gayet güzel gezilmelik hatta keçiörendekinden daha büyük pursaklar da çok etik güzel bi yer küçük ama seralar falan da var yolunuz düşerse güzel
byzyldz Deletedmom897 çiftliğin ordaki gazi parkında da hayvanlar var hayta çocuğunuz büyükse bir sürü sahalar var her oyuna özel güzel vakit geçirir