sariniz13 Kızlar oğlum 1 yaşında beşikte uyumadığı için kullanamiyoruz kırık çizik ezik yok sadece kışın 3 ay kullandım dahada kullanmadım içindeki yatağıyla beraber vereceğim kendi çarşafıda var üstündeki(lastiksiz)
sariniz13 sariniz13 sararma solma yok ben hemen hemen her ay yıkıyorum oğlum yatmasa bile o yüzden minderi biraz toplanmış düzeltmekle uğraşmadım ama bir tarafı sökülüp düzeltilebilir