Karnının sağ tarafı 3 gündür ağrıyor. Dün hastaneye gittim crp 56 çıktı. Röntgen ve ultrason çekildi. ultrasonda kolit ? Kalın bagırsak iltihabı yazmış. İlaçlı tomografi çekildi onda bişey çıkmadı çok şükür. Karnım hala çok ağrıyor başına gelen var mı nasıl geçeçek