Mrvalpr Çalışan anneyim, önümüzdeki hafta işe dönüş yapacağım, 10 ay kadar ücretsiz izin kullandım. Açık söylemek gerekirse 3 çocuk başlı başına zor ama sonuçta hep böyle kalmayacak, kendimi telkin ede ede 14 aylık olduk. Zaman hızlı geçiyor, her zorlugun güzelliği var, güzel yanlarına odaklanın. Sağlıkla büyüsünler inşallah.