buseygz ben 4 aylıkken başladım ama bir çay kaşığı kadar şimdi bir hafta oldu bile çok şükür olumsuz etki olmadı ilk cocugumda da öyle başlamıştım, doktora gitmedim çünkü hepsi farklı şeyler söylüyor, siz bebeğinize göre seçin, benim çocuklar ilk iki ay çok iyi kilo alıp daha sonra kilo alımı azaldığı için birde yemeklere karşı çok hevesli oldukları için başladım.