Merhaba sevgili anneler,
Bebeğim tam 7 aylık oldu. 7. aya girer girmez öyle bir huysuzlaştı ki anlatamam… Her şeye ama her şeye ağlıyor. Kucakta ağlıyor, oyun oynatıyorum yine ağlıyor. Artık hiçbir aktivite yapamaz hale geldik.
Diş etleri 4 aydan beri şiş, ama hâlâ diş çıkmadı. Acaba bu durum diş sancısı mı, yoksa gelişim atağı mı bilmiyorum. Ama ben çok yoruldum, ne yemek ne ev işleri yapabilir durumdayım; sürekli ağlamaklı halde.
Benim gibi bu dönemi yaşayan oldu mu? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız? 🙏