Merhaba canlar. 4 yaşında kızım var geçen hafta kreşe başladı, ama gitmek istemiyor. Çok ağlıyor anne beni kreşe gönderme , istemiyorum, gitmeyeceğim diyor. Aksamdan basliyor yarın gitmeyeceğim, beni götürme ,yazık değilmi bana diyor yatiriyorum akli kresde sabah kalkıyor ilk dediği şey anne beni kreşe gönderme . Çok uzuluyorum ağlaya ağlaya gonderiyorum kreşe . Eşimde olmazsa gitmesin semeye gidecek bı somraki senede anasinifi olacak okuldan sıkmayalim çocuğu dedi kafam çok karışık napacağım bilmiyorum .