Tugcebb Divayorgunxx bende dikiş makinası var hevesle aldığım ilk günler uğraşıp kalıp çıkarmayı beceremediğim için bir köşede bıraktığım 😂Elinizle bile bu kadar güzel dikiyorsunuz maşallah 🌸 bence devam edin mutlaka, becereniz var demek ki. Kim bilir daha neler yaparsınız 🩷
[silindi] Divayorgunxx keşke daha sade bir renk seçseydiniz yani sadece düz bi kumaş böyle biraz şalvar tarzına çevirmiş desenler herkesin zevki farklı tabi güle güle giysin✨
beybitolat Divayorgunxx ya kız çocuklarına özellikle yeni ayaklananlara böyle şeyleri aşırı yakıştırıyorum ben çok komik ama çok tatlı oluyolar😍 ellerine sağlık ben beğendim evde giymelik olmuş tam💕
adakin Divayorgunxx çok tatlı olmuş yaa 😍 lütfen ve lütfen makine al kayınvalidemle yaşıyorum demiştin kız küçüklerden al bari minicik makinelerde var sonra iyice prof olunca büyük makine alırsın inşallah kendi evinde. Eline sağlık 💕
Divayorgunxx Ellerimle dikmek zor oluyor kesinlikle makina lazım bana makina almayi kafaya koydum keşke çeyizime alınsaymiş🥺
Deletedmom_897 Divayorgunxx Bunu dikiş makinesi olmadan yaptıysanız makine kullanarak cikacak ürünleri sabırsızlıkla bekliyorum 🤭Çok güzel olmuş ellerinize sağlık
Divayorgunxx [silindi] elimdeki kumaş buydu siyah kumaşımda var ama once bunla deneyip pekistirmek istedim siyah kumaşımı ziyan etmemek icin simdi siyaha dikecegim bunu evde giyer
Divayorgunxx beybitolat bende cok seviyordum bu tarz seyleri trendyolda favorilemistim almak icin.kendim dikecegim hic aklima gelmezdi☺️cok degisik ve guz3l bi duygu
forumgurmesi Divayorgunxx şakasına dedim kız sende demişsiniz ya süslü tavuk diye o yüzden.🤍 Bu arada dikiş merakınız varsa a101lere singerin makinesi geliyor çok kullanışlı annem kullanıyor çok memnun :)