defnekusum_ 27 günlük olduk Göğüs ucum olmadığı için silikon ucla devam ediyoruz ama emerken yarısı akıp gidiyor ağzından ben de haliyle beslenemediğini düşünüyorum normal bir durum mu acaba
mamado defnekusum_ bir şey olmaz, midesi yumruğu kadar zaten. Siz bebeğin altından günde 5-6 çişli bez alıyorsanız doyuyor demektir