gulpe Oğlum sadece mama alıyor hipp kullanıyoruz ama çok pahalı sıkıntı yaşıyoruz bebelac gold kullanan anneler yazabilir mi
bekt55_ gulpe bende sma optipro kullanıyordum değiştirdim bir ay oldu Bebelac Gold kullaniyorum memnunum
yagizsmom gulpe ben bir ara kullandım kabız yaptı kıvamı da çok yoğun ama severek kullanan bebekler var her bebekte farklı oluyor deneyim isterseniz
adensi gulpe kızıma hipp başlamıştık sonra bebelac gold kullandık 6 aydan sonrada hero baby devam sütü kullandık bi sorun yaşamadık 14 aylıkken de mamayı bıraktı
bekt55_ gulpe ben yavaş yavaş değiştirdim ilk karıştırarak verdim şimdi tam veriyorum beğeniyor sorun yaşamadım kabız da olmadı iki aylıkken kullanmıştım kabız olmuştu şimdi tekrar deneme yaptım kabızlık yok severek de içiyor