gulpe Kızlar oğlum 6 aylık sadece mama alıyor ek gıdaya da başladık hipp kullanıyoruz ama çok pahalandı değiştirmeyi düşünüyorum bebelac gold kullanan anneler memnun musunuz gaz kabıs vs yaşıyor musunuz