Merhabalar, bebeğim 15 aylık.
Gece beslenmesini keseli 3 ay oluyor neredeyse fakat bizim gece uyanmaları bitmiyor. Gittikçe daha da artıyor sanki. Diş atak vs. Diye diye hiç bi gecemiz uzun uykulu değil. Uyanıklık saatlerine dikkat etmeme rağmen böyle artık çok yoruldum. Bu gece uyanmaları ne zaman biter. Memeden kesmeyi düşünüyorum artık