selmagokk yani ben başlarda daha rahattım çünkü ana kucağına koyunca duruyordu, şu an ev savaş alanı gibi 😁 neyse umarım sizde öyle olmaz. Ben şöyle yapıyordum; kendinden sallanan ana kucağı var bizde babybjörn. Biz çok çabuk ona alıştırdık bebeğimizi. Ev işleri yaparken ana kucağına koyup yanımda taşıyordum oda oda. Sadece banyo temizlerken mümkün olmuyor çünkü çamaşır suyu kullanıyorum, onu da birisi bebekle ilgilenirken yapıyordum. Ama şu an bu şekilde olmuyor maalesef. Ana kucağında durmuyor, mama sandalyesinde de uzun süreler kalmıyor sıkılıyor.