Bebeğim 3,5 aylık başından beri anne sütü artı mama şeklinde devam ediyoruz ama yaklaşık 10 gündür ne biberonu ne de memeyi asla tutmak istemiyor. Aç olduğu halde diliyle ittiriyor veya elleriyle ittiriyor. Uykudayken besleyebiliyoruz sadece 🥹 bu geçici bir durum mu, biz şu an ne yaşıyoruz başına gelen oldu mu?? Nasıl tekrar eski düzene geçebiliriz tecrübelerinize ihtiyacım var