Ben ızdırap olun dşye tavsiye veremeyeceğim, devir kötü bide bahsettiğiniz insanlar ne tür insanlar bilemiyorum. İşin içine erkekler girer, kavga gürültü bişey olur. Allah korusun. Bide bukadar yakın olduğum biriyle bu enerjide olmak istemem. Görmemezlikten duyöamazlıktan gelirim, eğer ciddi anlamda bulaşmıyorsa. Kapıyı bir çarpar iki çarpar sizin bundan rahatsız olmadığınızı sallamadığınızı görürse daha çok sinir olur bence.