Bir kaç anneden duymuştum hasta olması diye haftada 1-2 defa sarımsak veriyorlarmış çocuğa, bana mantıklı geldi 🤔 , çünkü geçen hafta hasta olan 2 yaş çocuğum için sarımsaklı pekmez yapıp verdim yemekten sonra etkisi çok oldu bize ,okul dönemi bende veririm