İyi günler kızlar bebeğimde bugün boy kısalığı saptadı dpktor ve biraz elinde bacağında kısa kısa tüyler var ve DHEA so değeri 2 çıkmış bebeğim 9 aylık bazı yerlerde bebeğin ergenliğe kadar düşük olması yazıyor anlamadım bazı yerlerde çok saçma kötü şeyler yazıyor bilen var mı acaba bu tahlili yaptıran var mı aranızda