kızlar bebeğim daha 4 günlük gündüzleri cok güzel uyuyor gece olunca asla uyumuyor sütüm daha yeni yeni gelmeye başlıyor önce iki göğsümü de veriyorum ne kadar geliyor bilmiyorum ardından 30 cc mama veriyorum yetmiyor tekrar yapıyorum veriyorum yiyor gazını çıkarıyorum altı temiz ama hala emmek istiyor yemek istiyor ağlıyor normal mi yada yanlış bişey mi yapıyorum