Kızlar 2 yaşında bir evladım ikinci çocuğum ilk çocuğumda böyle hiç hissetmedim ama bu evladım da kendimi yetersiz hissediyorum. Ne yaptığı yapacağı belli olmuyor bugün oyun hamuru aldım oynuyordu sadece çamaşır asmaya gittim yemiş acı gelmiş ağzını gösteriyordu ateşi çıktı burnu tıkanıyor sarı renk hasta olacak galiba sürekli gözlem istiyor ve ben sürekli yapamıyorum kendimi yetersiz hissediyorum bu duygudan kurtulamıyorum çok bunaldım