Ay benim kaderdaşlarım toplanmış ben de yerimi alayım. 16 aylık 90 cc nin altına asla düşemiyorum gece sinir krizi geçiriyor, geçen gece vermedim inat ettim 1 saat ağladı durdu en son pes ettim verdim. Asla uyumadı mamasız asla:( 60 vermeyi denedim onda da bitince ağlıyor ne yapacağımı bilmiyorum ya gece 2-3 saatte bir kalkıp mutlaka içecek mamasını. Nasıl bıraktıracağımı bilmiyorum seyreltme de işe yaramadı hele suyu asla kabul etmedi