Merhaba herkese bebeğim 4 aylık doğduktan 1 hafta sonra maalesef mama takviyesine başladık. Başlarda 1 mama 1 meme şeklinde gidiyorduk fakat zaman geçtikçe büyüdükçe yetmemeye başladı. Sütüm çok az geldiği için bebeğim açken çok huzursuz oluyor memeyi asla istemiyordu ben de mecbur önce mama verip sonrasında keyfi emziriyordum ama bu emzirmeler o bırakana kadar en az 40-45 dakika sürüyordu çevremdeki herkes emzik kullan diyordu hatta. Ama ben meme reddinden çok korktuğum için 4 aylık olmasına rağmen hala kaşık biberonla besliyorum çok zahmetli ama ne yapayım alacağı iki yudum anne sütünden de vazgeçmesin diyordum ki sütüm artık yok denecek kadar azaldı😞 ve sanırım bundan dolayı bebeğim emmek istiyor ama memeyi aldığı gibi çekiyor kendini emzikle uyutuyorum artık aynı emzirir gibi yaparak. Biliyorum geç kaldım aslında takviyeler vs de aldım ama düzenli kullanmadım hiçbirini bu konuda biraz eksiğimdir düzenli ilaç, vitamin vs asla kullanamam bir düzene sadık kalamam ama şu an pişmanım bebeğim daha çok küçük. Bu kadar zamandan sonra süt artıracak kadar etkili yöntemler paylaşırsanız çok sevinirim.