İlk doğumum maalesef ki mecburi sezeryan şeklinde gerçekleşti benim için aşırı zor ve yaşadıklarım travmatikti daha içimde bu sorunu aşamamışken ikinci çocuğa plansız hamile kaldım kızım 18 aylık ve bi ay sonra ikinci sezeryanı olacağım aşırı korkuyorum ve bunu aşamıyorum asla bir daha o sedyeye yatıp ameliyathaneye giremem gibi geliyor ne yapacağımı bunu nasıl aşacağımı hiç bilmiyorum tek hissettiğim aşırı korku 😔