kevserglrky Bebeğim gece sürekli uyanan yatağında yatmayan bi bebek yanıma alırım duvar tarafına orda uyur ama uyku sersemi yatağın boş tarafına yatırdım uyuyakalmışım ağlama sesine fırladım o çığlığını unutamıyorum çok vicdan azabı çekiyorum doktora götürdük muayene etti bi sorun yok 1 ay geçti bu gece yine aynı şey yaşadık nasıl uyanıp yanıma aldım onu bile hatırlamıyorum sürekli uyanmaktan uykum ağırlaştı artık yine aynı çığlık vicdan azabından uyuyamıyorum şuan 1 saat takip ettim hareketlerini her şey normaldi allah koruyor gerçekten kızarıklık bile yok çok üzülüyorum içimi dökmek istedim
karpuz_ kevserglrky lütfen dikkat edin bir olmaz iki olmaz üçüncüde daha kötü düşebilir Allah korusun. En iyisi yere yatak açıp yerde yatın bir süre
coraplarheptek kevserglrky çok normal bir süre sonra insan anlayamıyor ne yaptığını bebeğim ilk doğduğunda yanı başımda katıla katıla ağlarken duymamıstım uykumda annem seslenmiş duymamışım beni kollarımdan sarsarak uyandırmıştı hiç unutmuyorum o günden sonra bir dahada hiç sakin uyuyamadım nefes sesine bile kalkıyorum yatağın yanına korumalık satın alsanız sizin için çok iyi olur
myavocado kevserglrky Çok geçmiş olsun, Allah korusun çok dikkat etmek lazım, madem uyku sersemliğiniz oluyor muhakkak bir çözüm bulun derim. Yer yatağı olabilir, yatağa bariyer takılabilir v.s.
-strongmother- kevserglrky bende maalesef düşürdüm bir kere gece saat 4 de sonra gözüme uyku girmedi 5 de yatak koruması aldım şuan çok şükür bi sorun yok kendi yatağına geçtiği zaman ona geçiricem
kevserglrky coraplarheptek bebeğim ilk doğduğunda ağlarda duymam diye tepesinde beklerdim ya duymazsam diye o diken üstünde uyumak gerçekten çok yorucu ve yıpratıcı yarın ilk işim yatak koruyucu almak uykumdan ne yaptığımı bile fark etmemişim yanıma aldığımı yine öyle olursa korumalıklar olur en azından
aydint Ahh bende birkaç kez yaşadım bunu bence yaşamayan olmayabilir, bu yüzden neredeyse yazı hep yer yatağında geçirdik,fakat havalar soğumaya başladı yer yatağı serin olur diye şimdide yatağına alıştırmaya çalışıyorum biraz zor ama yapacak bişey yok
kevserglrky Evet yer yatağı serin olabilir dediğiniz gibi ama beşiğine koyduğum da direk ağlıyo kucağıma alana kadar asla susmuyo şimdi uyanıyomu diye uyandırdım kızımı tekrar uyutuyorum korkudan bütün uykum kaçtı