Bebeğim doğduğundan beri gece deliksiz uyuduğunu hatırlamıyorum minimum 3 kez uyanıyor hatta 3 kez uyandığında kendimi iyi uyumuş bile hissediyorum. Son bir kaç aydır yenidoğan dönemindeki kadar sık uyanıyor hep mızmız ya da ağlıyor. Gözleri kapalı olsa bile eli ayağı hareket halinde. Yakında işe başlıyorum şimdiden çok yoruluyorum uykusuzluktan halüsinasyonlar gördüğüm oluyor ve hep yorgun mutsuzum. Ne zaman kesintisiz uyuyacak gerçekten bitkin haldeyim