tulaayyy merhaba ben hemşireyim, bildiğim kadarıyla size yazıyorum fakat bebeğinizin ayını, belirti durumunu (kilo, boy, kabızlık gibi sindirim sistemi sorunları, cilt kuruluğu, sürekli uyku hali vb), t3 ve t4 değerlerini bilmiyorum. 1 ayın altında bir bebekten bahsediyorsak 6 değeri yüksek bir değer değil ama bir ayın üstündeyse takip gerektirir çünkü referans sınırlarının dışında kabul edilir. Tanılamayı asm doktoru hemşiresi yapamaz, bence iyi bir çocuk endokrin doktoru bulsanız daha sağlıklı ilerlersiniz. Bilmiyorum özelde gittikleriniz endokrin doktorları mıydı. Eğer öyleyse endokrine güvenin, onlar daha bütüncül değerlendirir. Tek bir doktor ile devam ederseniz daha iyi olur hatta. Geçmiş olsun.