Minigin-Annesi Merhaba arkadaşlar prima bez kullananlardan fişinin resmini atmak isteyen yazabilir mi🙏
2pasamveanneleri Heisenberg primanın sitesine fiş atınca (💛) kazanıyorsunuz biriktikçe de ordan hediye seçebiliyorsunuz puanlarınıza göre mesela prima ıslak mendil fişine 20💛puan veriyor biraz zor ama baya biriktirmek lazım
ezgizehra fiste satin alinan isim ve kullanici ismi ayni olmalidir bu konuda uyari da mevcut .🤗prima kullanan anneler playstorrden prima uygulamayi yuklersenir ordaki anket vs fis katilimlari ile puan biriktirip alisveris yapabilirsinjz
Kybele Herkes kendi yükler yükleyecekse sana niye atsın, prima kullanmıyorum ama fişleri çöpe atıyordum bundan sonra atmam 😂