23 gün önce doğum yaptım normal doğum ama çok dikişim var doğumdan 6-7 gün sonra 3 tane dikiş düştü ben iyileşti diye düşündüm ama diğer dikişlerim hala erimedi ve vajinamda aynada kontrol ettiğimde bile vajinal mukozayı kendim görüyorum doktora gitmeye de korkuyorum yatış verip tekrar dikecekler diye böyle dikiş patlaması yasayıp kendi kendine toparlayan var mı