Kızlar oğlum 21 Eylül de 1 yaşına giriyor aslında niyetim hiç evi katmadan dışarıda bir yerde cafe gibi organizasyon kurdurup tertemiz yapmaktı çünkü kalabalığız en az 25 kişi ev için çoluk çocuk derken 30 u geçer ve gelenlerin bebekleri de var onları yetişirken çok da günden bir şey anlamicam biliyorum fakat bir yerle konuştum 20 bin lira istedi kişi başı fiyat oluşturdu bize ( güya tanıdık ) 😂 bu şekilde eve kalacağım sanırım sizler neler yaptınız fikir verin yaaa 😕 zamanım az kaldıııı