KuzeyinAnnesii Evolvia ac kullanıyorduk bu zamana kadar artık 6 aylığız devam sütü olarak bebelac aldık bu sarı kutulu olan Ama sanırım bebelac gold birde bebelac nutrikonfor varmış ama biz sadece bebelac aldık kullnıp memnun kalan varmı normalinden yoksa diğerlerimi daha iyi
Esraabrklu KuzeyinAnnesii biz ilk aylar aptamil kullandık hem çok şekerli hemde ücret konusunda pahalıydı diye değiştirmek istedim şans eseri bebelac gördüm aldım denedim şuan oğlum 10 aylik bebelac kullaniyoruz hala ve iyi yani bi sorun yaşamadık
OlgaArslan KuzeyinAnnesii bebelac dan çok şikayet vardı bi arkadaşımda taş çıktı benim aldığımda kıl çıktı kullanmadan çöpe attım ve çok tatlıymış içinde çok yoğun şeker içeriyomuş. Kullanmadan içine iyice bakmanızı öneririm. Biz bebelac gold kullanıyoruz doğduğundan beri zaten başka mama kabul etmiyo ☺️
berat3347_ İlk ay kullanmıştım bebelac gold çok kusuyordu doktora söylediğimizde çocuğuna yaramıyor değiştirmemiz gerektiğini söylemişti
KuzeyinAnnesii Nilozkan gaz ve kabızlık yapar diye duydum Oğlum doğduğundan beri gazlı bir bebek o yüzden danışmak istedim İnşAllah bizdede kusturma yapmaz Malum mamalarda pahalı artık Kilo aldırımından memnun musunuz