Kızlar merhabaa, kızım 13 ay 20 günlük 8.5kg 76cm. Sağlığı maşallah yerinde ve hareketli bir bebek amaaaa analık işte 1 kg almasını istiyorum. Ara öğünlerde muhallebiyle veriyorum meyvesini ama bi etki etmiyor kilo anlamında. Kaşık maması kilo yapar mı? Deneyen var mı? Atom da veriyorum arada bir bu ceviz fındık karışımı olandan. Yemeyince bırakıyorum zorlamıyorum gerektiği kadar yiyor kilo almıyor sabit kaldı.