elifdiyorkii 10 gibi kahvaltısını yapıyor, kalkış saatine göre. sonra meyve saati yapıyoruz. 1-2 gibi uykusuna yatıyor. kalkınca çorba içiyor yada pilav varsa pilav yer, sonrası da öini bi dondurma molası. akşamda bizimle yiyor gün içerisinde eğer az yediyse gece acıkacak gibiyse süt veriyorum yatmadan önce sadece onun haricinde günleri hep böyle geçiriyor. eğer evde kek pasta vs türde bir şeyler varsa onlardan veriyorum uyumadan önce ya da bazen uykusundan kalkınca yemek yemek istemiyor o zaman aparatif şeyler veriyorum. arada da dışarıda kaçamak yapıyoruz🫢