Merhaba anneler. Çocuğum 2,5 yaşında. köyde düştü ve taşlı bi alan olduğu için bacak kaval kemiğinde çatlak oluşmuş. Doktor en az bir ay sürer dedi iyileşmesi. Böyle bi durum yaşayan var mı aranızda iyileşme sürecinden sonra nelere dikkat etmeliyiz ve bu durum ileride tekrarlar mı aynı yerden yine darbe alırsa çatlar diyenler de var 😞