Yanlış anlamayın ama son günlerde okadar çok bu tarz post açıldı ki. Yani her gün 1 2 tane görüyorum ek gıdayaya geçiş ile ilgili. Ben bi post açmadan önce bakıyorum benzer bir konu açılmış mı ne yorumlar yapılmış diye. Bunu da neden söylüyorum, bir iki üç bende şevkle bildiklerimi paylaştım ama her seferinde aynı şeyleri yazmakta istemiyor insan.