Bu üçü arasında simay bence ama simgeyide düşünebilirsiniz birbirine yakın geldi :)
elifozkan simay 😉
elifozkan Simay aurasi başka geliyor 💘
elifozkan selin
elifozkan hepsi güzel ama ben Simayı tercih ederdim oğlumun adı Koray ona uyumlu 😄
elifozkan bilemedim hep cevremde antipatik kisiler var bu isimlerde en iyisi Yağız geldi 🌼
elifozkan oğlumun adı mete oyum belli 😅