papatya3458 Osman Gönülal diye bir çocuk doktoru var, belki sosyal medyadan tanırsınız. Onun bir videosunda 24 derece ve üstünde sadece bezle yatırabilirsiniz diyordu. Benim oğlum şu an 25 aylık ama mayıstan beri bütün yaz öyle yatırdım.
3 aylık da baya ufakmış, siz yine de bir zıbın giydirin isterseniz :))) Ağustos doğumlu oğlum, yeni doğduğunda havalar çok sıcaktı, bir tek zıbınla yatırıyordum. Hiç hasta olmamıştı. Emin olamayınca sırtına ve göğsüne bakıyorum ben de soğuk mu diye, ona göre aksiyon alıyorum.