Kızlar merhaba. Kızım 3.5 yaşında. 18.30 da fotoğraf cekmiştim bir sorun yoktu. Sonrasında sadece sulu kofte yedi ve avşarın karadutlu gazlı icecigni içti. Ama yarm saaten fazla şişeyi ağızınsa dolandırdı yavaş yavaş içti. Az once farkettim dili mavi olmuş. Bıyık bolgeside hafif. Silince boya gibi bişey gelmedi. Anksiyete oldugum için tediegin oldum. Boyle bir şeyi yaşayan oldu mu? Geçip geçmediğini kontrol edicem