balom Her yemekten sonra hep bi tatlı yeme isteği geliyor bana gece bebek için uyandığımda hemen dolaba koşuyorum tatlı bişeyler yemek için tatlı olsun ne olursa olsun diyorum çok acıkıyorum yaşayan varmı anlamlandıramıyorum ?
nilikonunannesii balom 11 aydır deli gibi gece uyanıp uyanıp tatlı şeyler yiyip üstüne de 10 lt su içiyorum 🤣 doğum yaptığım hafta eski halimden daha düşük kiloya düşmüştüm şuan hayvan gibi kilo aldım emzirme bittikten sonra sıkı bir diyet benı bekliyor😅🙃
balom Mommyhann ayyy korktum napim bide normal bir tatlı yeme isteği değil yani kaşık kaşık nutella yiyiyorum 😄😄😄
sarpiskonunannesi Emziriyorsanız kan şekeriniz düştüğü için tatlı ihtiyacınız olabilir şahsen bende deli gibi susarım ve tatlı ister canım ☺️