Merhaba sevgili anneler bebeğim 52 günlük şu an. Bugüne kadar kilo alımı iyi olduğu için sadece anne sütüyle ilerledik. Ama emme süresi düştü ve göğüslerim yumuşak çoğu zaman. Bazen iyi beslendiğini hissediyorum lıkır lıkır ses geliyor ama bazen boş emiyor gibi. Bugün de sürekli huysuzlandı gün boyu uykusu yoktu sürekli kucakta olma ve uyuma isteği var. Yatağa yatırınca uyanıyor ve emmesi için pozisyon aldığımda dudaklarını büzerek ağlıyor canı yanmış gibi. Bez sayısı da yeterli aslında. Bugün ne yapacağımı şaşırdım kendi kucağımda aranıyor ama memeye gelince ağlıyor. Başına gelen var mı neler yapabilirim?