3 ay önce taşındığım evin ilk zamanlardan beri alaturka tuvaletinde arıdan büyük sinekler oluşuyor yani nereden geliyorlar hiç bilmiyorum. Havalandırma kapalı başka girebilecekleri bir yer de yok. Eve yayılacaklar diye korkuyorum kapıyı açıp kapatırken bir kaç tane eve de giriyor. Sürekli sinek ilacıyla öldürüyorum ertesi gün yine aynı. Çok büyükler bina yönetimi ilaçlama yaptığını söyledi alt kata giriş katta oturuyoruz ama halen geçmedi. Önerdiğiniz bi yöntem ya da ilaç var mı nasıl kurtulacağım bilmiyorum