Bebeğim 7 aylık kızlar ilk 5 ay otomatik sallanan anakucagında uyuyordu saatleri az çok belliydi uyku konusunda pek sıkıntı yaşamıyordum. 5 ay olduktan sonra bilinci iyice açıldı kendi dogrultmaya çalıyordu uyumuyordu. Mecburen ayagımda sallamaya basladım bir süreden sonra onda da bırakınca uyanmaya basladı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ ilk kızımda uyku eğitimi vermiştim sagolsun tecrübeli bir arkadaş yardımcı olmuştu. Çok rahat etmiştim tabi korona sebebiyle hep evdeydik düzeni de vardı. Bu kzıımda da deneyeyim dedim ama bir türlü olmuyor sallanmadan uyutmayı başarsam da dalması çok uzun sürüyor aşırı temas istiyor. Asıl isteği yatakta yanımda uyumak 🥲 en güzel o şekilde uyuyor ben de seviyorum öyle uyumayı ama tüm iş güç kalıyor ne yemek yapabiliyorum ne düzgün kahvaltı ev deseniz göçüyor grce bile toplayamıyorum artık. Bugün uyku eğitimi alayım diye düşündüm fiyat sordum 10bin tl. Sizce kendim devam edeyim mi yoksa ücretli olarak uyku eğitimi mi alayım?