Gokturkmom Her bebeğin kahkaha sebebi farklıdır: bazısı babasının komik seslerine, bazısı annenin surat ifadelerine bayılır. Sizin miniğiniz en çok neye gülüyor? Yorumlara yazın, birlikte eğlenelim! 💕
1tosbikinannesiyim Gokturkmom benim ki çıkardığım Bir sese çok gülüyor , bir de babası omzuna alıp kaçıyor bende kovalıyorum onu yakalayacağımı sanıp acayip keyif alıyor 😂😂
Gokturkmom momas Benimkide yerde emekleyip geldim geldim dersem kahkaha atıyor 😂😂 Bide sinirlenip burnundan nefes alıyor onu taklit ediyorum ona gülüyor 😂😂
momas Gokturkmom hxjajsja bende ağladığında(yalandan ama göz yaşı yok bağırıyor) yalandan ağlıyosun numaracı diyince gülüyor jcksjsks Bebişler çok fenaa yaa
Gokturkmom 1tosbikinannesiyim Hahahahah çok seviyorlar öyle olunca ay ama genelde ben kovalanıyorum evin içinde ayrılık kaygısı başladı odadan çıkınca tek odağı benim ben nereye o oraya kuyruğum gibi
simseklivekalpli Gokturkmom zaten dinlediği birkaç tane var ya, anne karnım acıktı söylemeye başlayınca kikirdiyor direkt 😁
Pamukhanim_ Gokturkmom sabahları babası işe giderken tuttum tuttum deyince çok gülüyor. Birde ben kucağımdayken anlamsız şeyler söylüyorum baya kahkaha atıyor hoşuna gidiyor
miraninannesi2025 Gokturkmom benim gülümsemem ile birlikte gülüyor bide elini çenesine dokunup şşt dememe
KendiEvimdeDeplasmandayim Gokturkmom hapşırdığımda bana bakıyor ya da kendi hapşırdığında. Ona dönüp hapşırdım anneciimmm deyince kahkaha atıyo. Espri anlayışı biraz değişik 😂
ozlmcnr Hani dudakları birbirine çarptırarak pırt diye ses çıkarttırılır ya (anlatamadım ama olsun😅) bu aralar gülmekten kendimizi alamıyoruz 😇