Merhaba anneler.
Doğum yapalı 2 ay oldu. Muayeneye gittim bugün. Ultrosonla baktı kist gibi bişey gördü. Tam emin olamadı doktorum alttan muayene edelim dedi. Bende adetliydim, randevuyu önceden almıştım ne bileyim âdet olacağımı. Neyse alttan muayene olamadım haftaya gün verdi. Haftaya tekrar muayene edecek. Aklıma takıldı. Doğumdan sonra mı oluştu bu kist diye. Hamile kalmadan 2ay önce gitmiştim baktırmıştım kendime kist var mı hamileliğe engel bişey var mı her şey yolunda mı diye. Yeni oluşmuş herhalde varsa tabi. Bilginiz varsa yorumlarınızı beklerim