Arkadaşlar bugün sağlık ocağından ebe aradı bebeğimin 3. Ay kontrolü için bide rota aşısı yaptıracak mısın dedi. Bende uzun zamandır arastiriyodum ama en önemli seyi atlamışım. Bebeğim 14+4 günlük yarın yaptırsam geç mi olmuş oluyor sizler ne zaman yaptırdınız