Benim oğlum ekimde 3 yaşında olacak
18 aydan itibaren (2 yaş sendromu ) çok zor geçti sürekli ağlıyor
Evde sıkılıyor
Yani sürekli dışarı çıkmak istiyor
Sürekli baba diye ağlıyor
Ağlama krizi oluyor
Herneyse
(1 kızımda var oda 9 aylık)
Sorun şu
Ben ev hanımıyım çalışmıyorum
Oğlumu bugün yarım gün kreşe verdk
Okul müdürünü gün içinde aradım ağlamıyor iyi dedi vs
Bugün almaya gittim aşırı ağlıyordu
Bi kötü oldum ama
Ne yapmalıyım sizce alışırmı yoksa
Kreşten almalımıyım ????
Çok mutsuzum
Kreşte ağlayan başka çocuklarda vardı
Kötü oldum
Sizden istediğim ama bi akıl vern nolur
Günlerim yorucu ve kötü geçiyor
Sürekli ağlayasm geliyor
😔