es6 nst de yalancı sancı olmaz hatta yalancı sancılar nst de çıkmaz ama bazen susuz kalmak falan kasılma yapabiliyir bende de olmuştu sabah normal poliklinik kontrolünde sancı çıkmıştı doktor öğleden sonra tekrar gel o arada bol bol su iç duruma göre yatış veririm demişti ama bol su içince sancı geçmişti zaten yatış verince de damardan serumla sıvı takviyesi veriyorlar öncelikle sancı geçmezse sancı durdurucu ilaçlar veriyorlar