Şuan bebek. Sınırdan anlayacağını sanmıyorum. Sadece bilinçli olarak ağlayarak birşeyleri yaptırmaya çalıştığını anlsdığınızda sınır koyabilşrsşnlz. Size naçizane tavsiyem gerçekten hayır dediğiniz birşeyi sırf ağlıyor diye, tepiniyor diye, uzatıyor unutmuyor diye yapmayın. Çocuklar bunu çok fena kullanıyor hemde uzun yıllar. Çevremde bu şekilde çocuğunun oyuncağı olmuş okadar çok anne var ki. Ve bence bi yetişkin olarak çok komik duruma düşüyorlar.
10 yaşında 12 yaşında çocuklar bunu yapan. Bebekken (⅔ yaş)ağlayarak istediğini yaptıran 12 13 yaşında psikojik baskıyla bunu yapmaya çalışıyor